2ο Γενικό Λύκειο Αγίας Βαρβάρας
Υπευθ. Διαχείρισης κ.Ταμιωλάκης Γεώργιος
Το Σχολείο Μας
Ιστορικό
Χάρτης-Τοποθεσία
Δραστηριότητες/Εκδηλώσεις
Ανακοινώσεις Σχολείου
Ανακοινώσεις Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων
Διδασκαλίες
Α' τάξη
Β' τάξη
Γ' τάξη
Φωτογραφικό Άλμπουμ
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι
Επικοινωνία
Πρόσφατες Ενημερώσεις
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΥ
Προσωρινός κατάλογος υποψηφίων Πειραματικού 2ου Λυκείου Πειραματικού Αγίας Βαρβάρας
ΕΥΧΕΣ 2ο ΓΕΛ ΑΓΙΑΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΜΟΝΟΗΜΕΡΗΣ ΝΑΥΠΛΙΟΥ
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΕΓΠ
Προετοιμασία για την έναρξη λειτουργίας της εφαρμογής e-εγγραφές για το σχολικό έτος 2025-2026
Διαβίβαση δελτίου τύπου για την υγειονομική εξέταση και πρακτική δοκιμασία των υποψηφίων για εισαγωγή στα ΤΕΦΑΑ ακαδημαϊκού έτους 2025-2026
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΟΜΙΛΙΑ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑ
ΕΟΡΤΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΕΤΕΙΟ
Αρχική
Διοίκηση
Διδάσκοντες
Μαθητές
Ωρ.Πρόγραμμα
Βοηθ. Προσωπικό
Γονείς/Κηδεμόνες
Βρίσκεστε εδώ:
Κεντρική Σελίδα
Διδασκαλίες
Γ' τάξη
Στερεό
Στερεό
Λεπτομέρειες
Δημοσιεύτηκε στις Παρασκευή, 16 Ιανουαρίου 2015 15:40
Εμφανίσεις: 417
Από ερώτηση μαθητή μου
Βρείτε τη μέγιστη ταχύτητα και τη μέγιστη μετατόπιση
Βρείτε τη ροπή αδράνειας
Γιο
Διατήρηση ορμής του συστήματος καροτσάκι
Δύο κύλινδροι σε κεκλιμένο επίπεδο όταν ο συντελεστής τριβής είναι μικρός
Δυο μπάλες μέσα στο τραίνο
Ένας συμπαγής και ένας κοίλος κύλινδρος
Ένας συμπαγής και ένας κοίλος κύλινδρος 2
Ερωτήσεις σχετικές με την εργαστηριακή άσκηση
Η κινητή και η ακίνητη τροχαλία
Η μπάλα και ο κυλιόμενος διάδρομος
Η μπάλα και το καροτσάκι
Θέμα 1ο
Ο κύλινδρος και το νήμα
Ο χάρακας
Παραλλαγή Διονυσιακής άσκησης
Με ποια ταχύτητα κινείται το χέρι;
Ποιά δύναμη
Ποιο είναι το σημείο εφαρμογής της Ν
Ποιο θα εγκαταλείψει πρώτο τη σανίδα
Πόσο θα μετατοπιστεί το κάρο
Προς ποια κατεύθυνση τα κινηθεί το αυτοκινητάκι
Ράβδος με ρόδα νούμερο 2
Ρεαλιστικότερα
Σε ποιο ύψος θα φτάσει
Σε ποιο ύψος θα φτάσει 2
Ταλάντωση τροχαλίας
Τραβάω το χαρτί και ο κύλινδρος βρίσκεται στο δάπεδο
Ασκήσεις στερεού σώματος
31
. Στερεό : Μια ''ωριαία'' διδασκαλία επανάληψης
< Προηγούμενο
Επόμενο >